مدافع حرم

آتشی انداخته...

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ب.ظ

آتشی انداخته داغت به من در خواب ها

قاب ماه است اینکه افتاده میان آب ها

 

می هراسم لحظه ای تنها مرا بگذاری ام

غرق آرامش ولی پر حاشیه مرداب ها

 

تشنگی عالم هستی برایم مبهم است

چون که دارم در میان شعر تو سرداب ها

 

من اگر از تو دمی دورم به جان بیرقت

دوره من پر گشته با یک دسته از ناباب ها

 

گر چه دورم از تو اما دلخوشم با روضه ات

هیئتی داریم که،  کمیتش بی تاب ها

 

پنجمین ال کسا هم تو و هم قبل تو را

مینویسم باب هم ارباب نه ارباب ها

 

درک تو سخت است این آخر کلام شعر من

درک تو باشد برای عده ی.................. نایاب ها

  • مجید نصرتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی